Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Nie uzyskasz więc dostępu do niektórych jej funkcjonalności.
Aby w pełni cieszyć się używaniem strony Intratel
włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.
 
 
 
 

CRM również w chmurze

CRM (Customer Relationship Management) to system zarządzania relacjami z klientami lub potencjalnymi klientami. Aplikacja pozwala na skonsolidowanie wszystkich kontaktów do klientów i danych potencjalnych klientów, aby ułatwić ich wyszukiwanie i dodawanie działań czy rozmów w obrębie jednej lokalizacji.

     Celem nadrzędnym jest śledzenie działań i potrzeb potencjalnego klienta i poznawanie

jego potrzeb poprzez łączenie cykli sprzedaży. Istnieje wiele różnych aplikacji CRM, pozwalających digitalizować proces sprzedaży w firmie każdej wielkości. Wraz z rozwojem chmury, powstaje coraz więcej aplikacji CRM w formie usługi cloudowej, nadających im cechy społecznościowe, co jest krokiem w stronę społecznościowego CRMu.


     Standardowe cechy i funkcje aplikacji CRM to przede wszystkim:


- baza danych kontaktów, czyli punkt gdzie umieszczane są informacje dotyczące danego klienta, m.in. telefony, nazwa firma, adresy elektroniczne itp.
- baza danych na temat działań lub interakcji z klientami z bazy kontaktów. Ponieważ kontakt z klientem odbywa się zazwyczaj poprzez e-mail, większość aplikacji pozwala na rejestrowanie korespondencji jako działań za rekordem kontaktu;
- oznaczenie statusu, zazwyczaj poprzez flagę pokazującą czy dany kontakt jest nadal aktywny czy stracony.

 
     Jeśli aplikacja CRM dostarczana jest w usłudze chmury, do powyższych należy dodać cechy typowo cloudowe:


- implementacja około trzech razy szybsza niż w przypadku tradycyjnego CRMa – firma może zacząć korzystanie z aplikacji w ciągu godzin czy dni, zamiast miesięcy;
- oszczędności kosztowe dzięki opcji płacenia jedynie za wykorzystane zasoby, oferując taką samą funkcjonalność jak w wersji tradycyjnej. Nie wymaga więc wstępnych inwestycji, utrzymania czy serwisowania;
- dostęp do aplikacji poprzez urządzenia mobilne, pozwalający na większa wydajność pracy i ciągłe pozostawanie w kontakcie z klientem;
- elastyczność i skalowalność poprzez system subskrypcji pozwalający na zwiększanie czy zmniejszanie ilości licencji w miarę potrzeb nawet w ciągu jednego miesiąca rozliczeniowego.


    Oprócz podstawowych – obowiązkowych punktów CRM może mieć lub bardziej skupiać się na interesujących firmę funkcjonalnościach: korespondencji, współpracy, sprzedaży czy procesach, co czyni go narzędziem uszytym na indywidualną miarę każdego biznesu.