Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Nie uzyskasz więc dostępu do niektórych jej funkcjonalności.
Aby w pełni cieszyć się używaniem strony Intratel
włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.
 
 
 
 

Rozwiązanie PMS na potrzeby firmy produkcyjnej

Jako dostawca uslug z zakresu szeroko pojętego cloud computing, jak również tworzenia systemów według określonych przez Klienta kryteriów, Intratel stworzył rozwiązanie PMS (Price Management System) na potrzeby jednego ze swoich kontrahentów.

 

 

Klient

Producent urządzeń AGD/RTV mający zakłady produkcyjne i biura również poza główną siedzibą w kilku krajach.

 

Potrzeba


Nasz Klient borykał się z brakiem systemu wydajnej kalkulacji cen produktów gotowych. Potrzebował również wsparcia dla globalnie spójnych przepływów kalkulacyjnych (zakłady produkcyjne rozmieszczone w kilku miejscach w Europie) oraz platformy komunikacyjnej obejmującej wszystkie oddziały firmy do wycen produktów, udostępniania umów handlowych jak również kontroli i rozliczanie odchyleń od planowanych kosztów produkcji dla poszczególnych wykonawców. Istniała też potrzeba stworzenia zaawansowanego narzędzia do analiz tendencji cenowych oraz negocjacji biznesowych jak też spójnego i jasnego systemu przepływów pracy (workflows).
Firma potrzebowała systemu PMS stworzonego dokładnie według jej wymagań.
 
Rozwiązanie (technologie)

Rozwiązanie stanowi platforma stworzona na bazie takich technologii jak:
  .NET Framework 3.5
  Visual Studio 2010
  MS VB (WinForms)
  MS SQL 2008
  MS SQL Reporting Services
  MS Office automation

 

 

Rezultat
Stworzony został dedykowany system informatyczny realizujący zapotrzebowanie w kwestii kalkulacji cen produkcji, przepływów pracy, komunikacji i analiz, wiążący główną siedzibę Klienta, jego partnerów biznesowych i dostawców.
System funkcjonuje w formie usługi cloud computing, dzięki czemu daje oddziałom Klienta na całym świecie dostęp do potrzebnych zasobów i usług. W chwili obecnej rozwiązanie to działa w dwóch lokalizacjach, kolejna jest na etapie wdrożenia a w planach są kolejne.
Wraz z nowym rozwiązaniem zapewniamy naszemu Klientowi również wsparcie techniczne w systemie 24/7/365.